Lavinya21 MelodyFairy bilmiyorum bir akrabamda testini bana attı ben bakınca yok çizgi dedim kaynanam var dedi boşuna kızı heveslendirme dedim silik var dedi en son kan verdi aramıştı hamileyim diye şok geçirdim yine umutlandırmak istemem seni onun söylediğini söylüyorum
MelodyFairy Lavinya21 Anladım canım benim umarım öyle olur tabi ama Pozitif testte göremeyince umudum kalmadı açıkçası
Hulo2105 MelodyFairy ben 2 gün gecikmeyle erken gebelik testinde öğrendim. Hatta yok diye çöpe attım o kadar silikti ki. Hala umut var bekle bence❤️ bu arada gecikme diyorum ama bende pkos vardı bir de.
MelodyFairy Hulo2105 yani benimde pco falan yok ama her ay aynı zamanda olmuyor döngüm Bilemiyorum ne zaman olacağımı yani of aşırı moralim bozuldu
Asyarslan60 MelodyFairy göremedim canım ya maalesef ama dur bakalım kan vermek en mantıklısı Bende 2 gün önce yaptım bende koca bi negatif Yarın adet günüm Bel bacak ağrısı,göğüs ucu sızlaması,beyaz akıntı hepsi var test negatif
nemesss benimde adetim 4 gün geciktiğinde normal kaset test yaptım ama boş çıktı kan verdim sonuç bekliyorum. bazen yanıltabiliyormuş testler ben de emin olmak istedim:/
Hulo2105 MelodyFairy peki başka soru. Tüp bebek falan düşündünüz mü hiç direkt eşinden alınıp sana enjekte edilse?
123kruvasan MelodyFairy ben birşey göremiyorum canım bende senin gibi bekliyorum adetime 11 gün var her gün her saat test yapmaktan o kadar bıktımki sanki hiç çift çizgi göremiyecekmişim gibi hissediyorum evleneli 7 ay oldu bekliyoruz bizde