Potter58 şimdi benim 2 gebeliğimi de testlerde bu şekilde gördüm anladım bu şekilde 1 gebeliğinde silikti test ikincisinde daha kırmızıydı hatta ama şöyle bir şey var gebelik bekliyorsanız önceden merak edip test yapıyorsanız ve gebe değilseniz adet olacaksanız hormon değerleri yükseldiği için maalesef bazı testler yanıltıcı olabiliyor çünkü ben bu ikinci gebeliğimde planlı bir gebelikti ve her ay test yapıyordum yani gebe olduğumu öğrenene kadar 3 ay o şekilde geçti 2 ay boyunca testler hep bu şekilde pozitifti silik çizgi çıkıyordu hem de 2-3 tane test yapıyordum aynı anda ya aletimi birkaç gün kala yapıyordum ki zaten adet olacak insanlar bir hafta önceden yumurtalık kendini hazırlamış oluyor artık çıkar diye düşünüyordum bir şey varsa ya da iki gün falan geçiyordu 3 gün öyle yapıyordum ama yanıldığım oldu umarım her şey gönlünce olur