Kızlar hava çok sıcak değil mi ben şahsen bu gün anladım ki yaz ’ın anne olmak kötüymüş ya🥵terasa çıkamıyorum esmiyor bahçe de dolmuş sivri sinek eşya üstünden ısırıyorlar evden çıkmak istemiyorum ama evde de sıkılıyorum eşim evde olursa akşamları deniz kenarı sahil yürümesi yapıyoruz ama azıcık yürüdüm mü kasılıyorum ki deniz kenarı bile sıcak olabiliyor ve her zamanda eşim evde olmuyor çalıştığı için bide oğlum var 4 yaşında oda çıkmak istiyor sıkılıyor güzel anneler ve anne adayları siz de durum ne neler yapıyorsunuz bide evde nesle havası var sıcaktan iştahım da yok