Zhrbjts 10.haftadayım idrarımı tutunca kasık bölgelerinde ağrı hissediyorum normal mi yaşayan var mı?
Sophisticated Kesinlikle ağrı oluyor sık sık tuvalete gitmek lazım. Gece bile 2 kere kalkıyorum ben muhakkak. Hatta tuvalette bile ağrı olabiliyor bazen yaparken bende.
Umay32 İdrarımı tutmasam bile küçük büyük tuvaletimde ağrı yaşıyorum idrar kültürü verdim enfeksiyon da çıkmadı anlamadım neden oluyor