Srp53
Msbo
Nazmiyenurrr
Yesimdeniz cevaplar için teşekkürler toplu cevap vermek istedim bir kaç gün sonra tekrar verim o zaman benim kimyasal gebelikte de gayet güzel yükseldi 11, 25, 399 du sonra birden düştü ama kanama ve lekelenmem sürekli vardı bunda çok şükür lekelenme yok ağrım da yok ama işte şüphe hep oluyor doktoruma attım sonucu gayet iyi hayırlı olsun dedi ama olmazsa ben dediğiniz gibi tekrar bir kan verim adet tarihimden sonra olmazsa