Zehrabaysan doktorum bebeğin iri bebek dedi ancak kilosu 1850 gram ve doğuma çok az kaldı en fazla 1 kilo alır diye düşünüyorum nasıl iri bebek yorumu yaptım.Bu konuda bilgisi olan yazabilir ki
Gamzer68 Zehrabaysan bence de garip normal kilo da galiba bebeğiniz ben 32+1 de gittim 2400 bana iri bebek dedi nasıl bi oran sizinki anlamadım 🤔
Nil00 Zehrabaysan haftasına göre uyumlu kilosu, belki bir anda hızlı kilo alımına basladiysa ona dayanaraktan söylüyordur
Zehrabaysan 1prensesannesi__ Evet ama neredeyse 1 ay sonra doğuö yapacakken doktorun 1850 gr bebişe iri demesi tuhafıma gitti😀
1prensesannesi__ Zehrabaysan 1 aydan fazla ediyo da son aylarda bebek daha fazla kilo aliyo ki iki katina cikarsa kilosu 3600 falan ediyo dogunca yine 3500 3400 falan olur 😃 guzel sayilar aslında
Seyma-10 1640 gr aynı günlerimiz gayet iyi dedi doktorum tam aksi bundan sonra her hafta çok hızlı kilo alıcak