Zlyhahcr 16 haftalik hamileyim ileri duzeyde rahim sarkması yaşıyorum benimle aynı durumda olan var mı? Ya da bu durumu yaşayıp doğum yapan var mı? Çok korkuyorum ve dışarda bir et parçası olduğu için beni çok rahatsiz ediyor
msaslaner Zlyhahcr tanıyı doktormu koydu bende aynada vajına girişinde daha belirgin bir et parçası gördm bayramdan sonra doktora gidince söyleyeceğim aynı şeymi endileşendim geçmiş olsun
Zlyhahcr Hilal2901 tesekkur ederim. Bir kac doktora gittim şimdilik yapabilecegimiz birşey yok idare etmelisin dogumdan sonra ameliyat olursun ama mecbur sezeryan ve erken dogum olur diyorlar
Hilal2901 Zlyhahcr geçmiş olsun insallah🤲🏻 gebelik öncesinde de var mıydı. Baya ileri düzeyse çok zorlanıyorsundur😭
Zlyhahcr Hilal2901 yoktu malesef.2. ayda oksurugum basladi. Ne yaptiysam ne kullandiysam gecmedi. Ama normal bir oksuruk degildi surekli oksuruyordum 1 ay surdu. o şekilde çikmaya basladi.
Zlyhahcr msaslaner evet bir kac doktor gezdim hepsi ayni şeyi soyledi. Pelvik organ sarkmasi diye geçiyor. Çok gecmis olsun. İnsallah benim ki gibi ileri duzey olmaz
msaslaner Zlyhahcr müdahale ettilermi peki öyle mi bekliyorsunuz kahverengimsi bi yapı görüyorum ben yarına randevu aldım içerde ama taharette hissediliyor.
Zlyhahcr msaslaner oyle bekliyorum. Hamile olmasaydim ameliyat olacaktim. Rahmi asıyorlarmıs. Ama bu durumda bebege zarar verir. O yuzden idare etmeye çalışıyorum. Doktor vajina tıkalı oldugu icin sezeryan olur dedi ama yinede doguma kadar ne olur bilmiyorum😔 ilk doğumum normaldi
msaslaner Zlyhahcr meraba gittim baktı oradaki bir şeyin genişlemesiymiş gebelikte olur normal dedi rahimle ilgili bir şey demedi , inşaallah dışarı çıkmaz , içerde ama orayı kapatıyor elle taharette hissediliyor…
Zlyhahcr msaslaner şimdiye kadar çikmadiysa cikmaz bence siz gonlunuzu ferah tutun. Allah yardimciniz olsun