İlk gebeligimde 20. haftamda başladı. Su çok içtim, sürmediğim yağ, denemediğim krem kalmamıştı. Lierac en meşhur olanı, kutu kutu bitirdim. Bana mısın demedi hiçbiri faydalı olmadı, harita gibi oldum. Genetik olduğunu söylemişti doktorum, annemde de var. Yine de elinizden geleni yapın, son bir haftada bile çatlayan oluyor ya da doğumdan sonra. O yüzden krem- yağ artık tercihiniz neyse kullanın derim, ve bol su.
Ben kantaron yağını duştayken vücuduma sürer öyle çıkardım düşünün yağlanma şeklimi 😁