18 haftalik gebeyim. Bebeğimin bagirsaginda parlaklık gördü doktor. Perinatolojiye yönlendirdi, bugün gittim. Parlaklik yok denecek kadar çok az dedi, gelisimi normal bebeğimin. Başka bulgusu yok çok şükür. 3 hafta sonra tekrar kontrole gideceğim. Başına gelen var mı?