melisa_naz 39+4 de baş ağrıları ve kusma şikayetleri olan var mı? Muayene yapıldığında rahmin kalın ve arkada olduğu söyleniyor ve doktorum hala beklemeye kararlı bilgisi olan var mıdır ?
Birisii35 melisa_naz benim de günüm aynı ama alttan muayene bile yapılmadı canım ama öyle şikayetlerim yok belirtilerim de yok bekliyorum
B1cnm melisa_naz 37 hafta kusma ve isal tavan yaptı doktorum altan muane yaptı açılman varsa kusma isal yapar dedi açılmam yoktu ama sancılarım çıktı hayırlısı bakalım