EmirVS Kızlar 1 hafta önce sezeryan oldum ve bir kaç gündür sırtım acaip ağrıyo hele uzaninca yatınca daha çok ağrıyor var mı böyle olanlar ne zaman geçer tahmini olarak veya iyi gelecek bir öneriniz var mı kopacak gibi hissediyorum
Selma2412- EmirVS bende de var canım bel ağrım vardı bekarlıktan amelıyattan sonra ne zaman vuracağı belli olmuyor bir de sırtıma doğru da çıkıyor nasıl geçer bilemiyorum
Neslhnnn Bende spinal oldum bende omuz ağrısı çok olmuştu 10 gün sürmüştü ama berbat bi ağrı. Sezaryan yerimden daha kötüydü
EmirVS Neslhnnn ya gerçekten öyle normal sırt ağrısından çok farklı daha acılı sancı gibi vuruyo çıkıyor vuruyo çıkıyor