dogurangaplumba Sevil1996 36 haftada 48 cm 2800 kilo dedi doktor 36+6 da doğurdum 48 cm 2700 ultrasonda bu kadar yanılma olacağını tahmin etmiyordum😅
dogurangaplumba Sevil1996 suyum gelmedi başka şeyler oldu anlatmayayım hiç negatif negatif şeyler işte kimseyi korkutmayayım şimdi boş yere 😄
dogurangaplumba Sadeceanne2 ilk kızımda hiç böyle olmamıştı ya doktor 3500 doğcak dedi gerçekten 3500 doğmuştu
Asya2003 Sadeceanne2 35 teyim ben de 2200 dedi doktor şuan çok tedirginim umarım biraz daha artar da en azından sağlıkli doğsun kilo önemli değil ama ele gelecek kadar olursa bebek için de iyi olur 😔 normal gidiyordu ama bir kere de azaldı gelişimi anlayamadım
Sadeceanne2 Asya2003 bazı ultrasonlar düşük ölçüyor üzülmeyin bazısı yüksek ölçüyor geçen. Bir anne de 2700 dediler 3100 küsür doğdu demişti ölçen kişi makina ya bağlı birazda bol bol muz süt yoğurt et. Avakado karpuz nohut yeşil mercimek kefir tüket
Ozgednc Sevil1996 Bugün gittik doğuma 5 gün kala son kontrol 2.750 Gr 48 cm çıktı 36+2 haftalık. Değişik duygular icerisindeyim