mlkkurt canım benimde adetim düzensiz ama çatlatma iğnesi olunca( inşaallah bebek olur) eğer gebelik olmazsa mutlaka adet oluyorsun iğneden 15 gün sonra.
Maalesef hamile kalamadim daha. Şuan femara tedavisi görüyorum pazartesi günü yumurtam 12 mm olmuştu cuma günü tekrar gideceğim bakalım. Dua et bende senin için çok dua edeceğim 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤍💐