Bsrozdmr1305 Bugün hormon testi yaptırdım fakat sonuçlarını Perşembe götürücem sizce nasıl ? Prolaktin yüksek mi araştırdık biraz ama fahançok kafam karıştı 🤦🏼♀️ Fsh 8,36 TSh 3,14 Prolaktin 28,79 Esradiol 63,44
DeryaKuzusu Bsrozdmr1305 yok canım sınır zaten 26.Mesela benim 50-80 arasında gelip gidiyordu.çok stres yapıyordum ama nasipte varmış ki hamile kaldım. Kısa sürdü ama hamd olsun. Kafam rahat artik takmıyorum yine olur nasipse diyorum.
DeryaKuzusu Bsrozdmr1305 üstelik estradiol hormonun çok iyi.o yumurtalık rezervinin cok olduğunu gösterir.
seyma281015 Bsrozdmr1305 kusura bakmayın hamile değilsiNiz sanırım henüz. Gebeler için biraz yüksektir 3 ve yukarısı o yüzden öyle dedim.
Bsrozdmr1305 seyma281015 estagfurullah ne kusuru😊 araştırdıkça kafam bulandı benimdde o yüzden sormak istedim
DeryaKuzusu Arkadasim sen beni dinle.uzulme.karşında doktorun mucize gebelik dediği biri var ve deneyimimi paylaşıyorum.26 max sınırıdır.ben 82 iken değerim hem beyin cerrahina hem endokrine gittim.bu değer yüksek değil.en az 1 yıl deneyin dedi.100 üstüne ilaç veriyoruz dedi iki doktor da.ve ben o değerde hamile kaldım.ha şu var belki de stres yapmadigim zamana denk geldi ve prolaktinim düştü kim bilir.🤷🏻♀️
Bsrozdmr1305 DeryaKuzusu ah o stresi bide ben yapmasam. Eşimin de randevusu var bu hafta o kadar stresliyiz ki 😕 çok sevindim sizin adınıza allah size bağışlasın minik mucizeyi🥰
DeryaKuzusu Bazı doktorlar az bi yuksekse bile ilaç veriyor ama ben herşeyin doğalından yanayım en azından bir süre. Doktoruma da güveniyorum.Bakalim düşük yapalı 2 ay oldu yeniden istiyoruz.nasip olur inşallah