ekimannesi_ 3 sene çalıştım. ben istifamı yazdım bütün haklarımı aldım. Tazminat, kıdem, 2 saat erken çıkıp iş bakma olsun, senelik izinlerimi ücret olarak aldım yani her şeyi ödediler. 2 gün Sonra gittim işkura başvuru yaptım işsizlik maaşıda aldım 8-9 ay olması lazım.