AnneOlmakkkk Gulsngulr İlk hamileliğimde 6+1 de kalp atışı duydum şuan 2. ye hamileyim haftaya yani 7+1 de gidicem doktora kalp atışını duyarım Keseyide 5. haftada gördük
Brm2122 5+5 te kalp atışını bugün doktor duymadı duymalıydık olumsuz gebelik olabilir dendi böyle bir şey yaşayan var mı daha erken mi yoksa
Brm2122 İlk gebeliğim olduğu için çok bilmiyorum bugün 5+5 te olmama rağmen olumsuz olur kalp atışı yok diyip gönderildi yani bu haftalarda olup duymayan sonra duyulanlar oluyor mu diye merak ettim
Hilalikooo Brm2122 bence acilen doktorunu değiştir kuzum saçmalamış 5+2 de kese gördük kalp atışı için çok erken dedi bebek bile görünmedi 3 hafta sonra gel dedi 8 -9 da bile duyan var umutsuzluğa kapılma sağlıklıdır inşallah
Brm2122 Hilalikooo Bende öyle yapacam bugün yeni gittim ve pişman oldum kesenin sağ kısmında hafif bir yassılık var yuvarlak olmasını bekliyorum düşükle sonuçlanır kalp atışını duyardım o da yok deyip gönderilince yıkıldım resmen
Orkay 5+1 kese göründü, içinde yolk keseside oluşmaya başlamış haftaya gel bebeği görelim dedi . 6+3 de randevum var hadi inşallah görürüz
Gulsngulr Bende bugün 5+3 keseyi gördük 10 gün sonraya randevu verdiler bakalım merak ettim bebeği göremeyince doktor sıkıntı olmadığını söyledi
Allewynaa 7+5 yani bugün duyduk kalp atışlarıni 😊keseyide karından yeni gördük 5 haftalıkken vajinal bakilmisti
Ygt193 Gulsngulr 5+3te sadece kese vardı bebek yoktu bir hafta sonra gelmemi söyledi doktor 6+3 te gittiğimde hem bebek hem kalp atışı vardı