Arkadaşlar merhaba 14+5 gebeyim. Bugün doktor kontrolümüz vardı ama doktorum bebeğin duruşunun konforlu olmadığını söyledi yani yatarak değil bildiğiniz ayakta gibi duruyor ve sıkışmış gibi. Bu aralar biraz fazla yürüdüm ve kendimi yordum fiziksel yorgunluk kaynaklı olabileceğini söyledi ve biraz dinlenerek hareket etmemi önerdi. Daha önce böyle bir şey yaşamış olan var mı acaba İster istemez biraz endişe ettim.