Merhabalar
Geçen hafta çarşamba, perşembe günleri yumurtlama akıntım geldi( yumurta akı kıvamlı akıntı yani) bunun üzerinden kaç gün geçince test yapmak lazım. Adet düzensizliğim var o nedenle adetim zaten 9 gün gecikti. 1 Yıllık evliyim yeni çocuk düşünmeye başladık ve korunmayı mayıs ayında adetimden sonra bıraktık. Değişik bir his olduğu için insan ister istemez meraklanıyor😊
Tecrübeli arkadaşlar yorum yapabilirse çok sevinirim.