biranne__ ayaklarınızı uzatıp oturmanız lazım şişliği öyle önlersiniz soğuk su tutun genelde sabah uyanınca olmaz akşam bakmışsın kocaman ayaklar çünkü oturduğun da bile bacakların aşağı da oluyor mümkün olduğunca yüksekte tut bir de yaz ayı ödem çok oluyor