kaas1304 Yarın regl olmam gerekiyor ama hiçbir belirtim yok normalde bir hafta önce başlar göğüs hassasiyetim. Düzenli şekilde olurum gününü geçmez. Sabahta çiğ yumurta beyazı gibi akıntım vardı. Gebelik durumu olabilir mi sizce ?
Feride_01 kaas1304 aaa aynısını ben yaşadım bugün olmam gerekti olmadım regl olacağım zaman bile belirti olurdu Şuan hiç yok acaba gecikme mi yoksa olqcakmıyız
Sevgi2023 Gunumuz ayni benimde 6haziran hocbisey yok test yaptim hafif silik var inşaılah hamileyimdir 🥺
Feride_01 Sevgi2023 benimde bugün olmadım biraz beyaz akıntı oldu belirti yok test yapmaya korkuyorum beklicem 1 hafta