30+4 üm kızlar bebeğimin ayaklarını çok aşağıda kasıklarımdan bile aşağıda hissediyorum sanki vajinamın ucunda gibi çok değişik bi duygu bu kadar aşağıda hissetmem normal mi bebeğin sadece ayakları hareket ediyor oda vajinamda diğer yerleri hissetmeyorum