Ayseguul İyi akşamlar arkadaşlar, bir iki haftadır iç sıkıntısı bunalma yaşıyorum eve sığamıyorum bazen dışarı çıkıyorum annemlerde yada dışarda da öyle o iç sıkıntısından kurtulamıyorum ne istediğimi bilmiyorum sadece daralıyorum ağlama geliyo yada uzun uzun dalıyorum öyle. Bu hamilelikte oluyo mu sizlere de hormonlardan, yoksa bende başka bişey mi var bilmiyorum 😞
Ssraa Yanlış anlama, bir abdest iki rekât namaz derdine derman. Kabz hali deniyor buna. Allah yardımcın olsun sadece dediğim şeyi uygula :)
Ayseguul Ssraa çok düzenli olmasada namaz kılmaya çalışıyorum hatim yapıyorum Allah kabul ederse ama sıkıntım geçmiyo nazar yada başka bişey olabilir mi diye korkuyorum açıkcası
Aslananne Bismillahirrahmanirrahim" "Hasbiyallahü la ilahe illahü aleyhi tevekkeltü ve hüve Rabb-ül arşil azim" Büyük alimler bu duanın 7 defa peş peşe okunması halinde kişinin ruh esenliğine kavuşacağını ifade etmişlerdir. Ayrica fatiha ayetel kursi 3 ihlas felak nas bunlari bol bol oku kardesim ayni durumdayim bol.bol okuyorum hamilelik hormonlarindan surekli durduk yere aglama eve odalara sigamama kimseleri gozum gormuyor esime bile biton sacma sapan seyler sayiyorum kiziyorum hamd olsun cok anlayisli hep alttan aliyor beni sakinlestirmeye calisiyor malesef 2 yasinda da oglum var hic dinlenemiyorum da kıs mevsimi disarida cikamiyorum cok soguk gecicek ama biiznillah Rabbim ferahlik versin
Aslananne Ayseguul Allah sifalar versin bol bol ayetel kursi nas felak sureleri nazara karşida korur Allahim kotu niyetten kem gozden seelerden muhafaza eylesin Rabbimize emanetiz dikkat et kardeşim kendine