hasret1922 napiyirsunuz kizlar dogum icin biseyler yapiyirmusunuz ben odem seker bacak agrilari perisanim oglumun gelecegi yok gibi 37 de agrilarim oluyordu oda gitti dogurmak istiyorumm🥴🤲💙
meryeemucr hasret1922 37+3 bekliyoruz 🥹 biraz belirti oluyor sonra gidiyor. Mide bulantısı oldu ben de nedense bir de. Bu erkek bebeler gelmeye hiç niyetli değil
Yadis hasret1922 biz bugün tam 38 olduk ödem sıfır bende hiç olmadı ödeminiz çoksa beyaz dut tüketin biraz o iyi gelir bol sıvı tüketin. Bacak ağrıları bende de oluyor bu sıcaklarda hiç uyuyamıyorum salı günü 38/5 de sezeryan ile doğum yapacağız inşAllah
hasret1922 meryeemucr evet erkek gec oluyormus kizimi 37 de dogmustu bayramdan once dogar insallah 3350 daha beklerse kilosunda zor dogum olcal diye korkiyorum
Busus Bugün tam 38 hafta oldum yarın kontrolüm var ödemim yok gece uyuyamıyorum sıcak da bunaltıyor normal doğum istiyorum ne zaman doğacak artık
Melislecan Bugün bizde 38 olduk sancım var regl sancısı gibi 10/06 sezaryanntarihim inşallah dayanırız sizinde oluyormu sancılar?