Kelebek86 Merhaba bugün kalp atışı için gittik 6+3 var ama tam sesini duyamadık doktor prednol verdi kullanan varsa yan etkileri fln var mı çok şişiriyo mu yazabilir mi?
26Mansura Kelebek86 salam kullanan olanlar gormusum , hic bir ziyani yokdur az miktarda, doktor kac mg onerdi? Gunde kac defa?