Gebeligim 5 haftalik 1 kürtaj bir düşük geçirdim kan verim 60 çıktı 2 ci sefer 138 çıktı birdaha verdim 418 çıktı hepsini 2 gün arayla verdim daha doktora gitmedim . 3 gündür sadece geceleri sabaha karşı karnıma çok kötü sancı giriyor ama çok kötü oluyorum sonra kendiliğinden geçiyor. Ama canım çok acıyor başına gelen var mı