Teraziii Kızlar sezeryende hastanede kaç gece kalınıyor? Birinci doğumumda pandemı vardı bır gece kalmıştım. Şuan nasıl?
dogurangaplumba Teraziii devlette 2 gece kalınıyor eğer gaz çıkarmama durumu olursa 1 gece daha yatırabiliriz dediler bana
Cimenn1223 Teraziii 1 gece kaldm gaz falan hemen çıkarsa bekletmiyorlar duruma göre öğlen taburcu oldum sık yürüyüş ve haraket hemen toparlanmanızı sağlıcaktr ve o süreci daha kolay geçirmenizi sağlıcaktır😊
MomyAsli_ Eftalya54 ben ilk doğumumda 1 gece kaldım özeldi. Şimdi yine özel 2. Doğumum pakette 2 gece yatış dahil ama iyi olunca bi gecede çıkıyorsunuz
Eftalya54 MomyAsli_ istege bagli imzalidir ozaman o cikis doktorum istege bagli o dedi bana o nedenle dedm ben 2 geceden once cikmam sanirim zor geciyi amelytn
MomyAsli_ Eftalya54 kendini iyi hissedersen al bebeğini evine geç ağrı kesici eve de veriliyor zaten orada farklı bi şey yapıldığı yok
Eftalya54 MomyAsli_ olmzmi benim kanamam olmuyodu sabaha kdr takip ettiler gelip alttan el sokup kan cektiler karnimi bastirdilar cok agliyodum eve gondermediler 1 gun boyunca canimi aldilar resmwn