Ceycey35 benim kızımda 3 ay kuveste kaldı aptamil.verildi bende ona devam ettim.bi ara hipp sma evolvia aldım kızım icmedi.hepsini.baskasina verdim bebekten bebeğe değişiyor yaa bugün.bebelac aldik insallah içer bakalım hem.cnm. happykidste yazsana daha iyi