Zeyna_12 https://mutluresim.com/image/c6c1e221-31df-4279-a22b-857b06f771ab.zHqXrX Nasıl olmuş kızlar herşeyi alıp ellerimle süsledim
MomyAsli_ Zeyna_12 eğer sadece bu olacaksa güzel olur ben hem çikolata yaptırdım hemde hediyelik yaptım
Zeyna_12 MomyAsli_ evet sadece bu eğerki magnet tarzı bişey yapsaydım yanına ekstra şekerleme almam gerekiyordu
MomyAsli_ Zeyna_12 bence gayet güzel olmuş zaten yakınlarınız saklar sadece diğerleri içindekini yiyip kutuyu atıyor bende kızımda böyle bi şey yapmıştım 😂
Zeyna_12 MomyAsli_ Ayn öyle gerçekten ama zaten çok yakın akrabalara vericem yengemler kndi eltilerim ailelerimiz teyzoşlar kardeşler derken zaten bunlar saklarlar kutuyu bi tane de kendime saklicam ilerde kızıma göstereceğim 🤍🩷☺️
MomyAsli_ Zeyna_12 bende kızımın ilk eşyalarını sakladım şuan 6 yaşında açıp beraber bakıyoruz ilk emzik ilk hediyelik 1 yaş Hediyelik ilk tulum vs hoşuna gidiyor saklayacağız hep 🥹
Zeyna_12 FATMA0334 kutu ve etiketleri sipariş ettim uygun bi yerden sonrasında yapıştırdım etiketleri şimdide fiyonkluyorum