MrvBK Pamiramsi Bebişim çok erken yaptın sanki. Daha 9 günün vardı diye hatırlıyorum. Umudunu sakın kaybetme.
lilyum_ Pamiramsi ayy canım umutlandırmak istemem ama ben gölge görüyorum sanki. Benim testlerim de böyle çıktı simdi regli bekliyorum ya da birkac gun sonra yapıp koyulaşıp koyulasmadigina bakcam.
Pamiramsi Bir_nazenin01 evet biliyorum ama işte kasığımda batmalar var ya bir umut belki çıkar diye :D çıkmayacağını biliyordum
Bir_nazenin01 Pamiramsi bende 2 gün geciktim batma var göğüs hassasiyeti var ama geçen cuma kan verdim beta 2 çıktı test yapıyorum silik çıkıyor yarın kan vereceğim umarım vardır ya
MrvBK Pamiramsi Evdeki testler yakıyor hep başımızı 😂 bende de 2 tane var. Biterse daha da gecikmeden almam dedim. Ovülasyon testleriyle 2 tane daha geldi. Etti mi sana 4 😂
lilyum_ MrvBK bende de 5tane vardı. Oo iyi iyi 5 gün yaparım dedim. Hatta 2 günde bir yapar artışı görürüm dedim. İlk yaptığımda silik cikinca dayanamadım arka arkaya yaptım 1 tane test kaldı elimde
Buseemm Pamiramsi senden gaza geldim bnde yaptim🤦🤭ama sonuc bekledigim gbi koca bi negatif haftaya bugun olmam gerekiyor yani tam 1 haftam var