Alyaninannesiiii Bilenler bilir birkaç gündür bi grup anniş hep birlikte heycanla alt sınır 5.3 olup benim 5.4 olan betamin yükselişini görmek icin sabirsizlaniyorduk. Kan verdim kızlar🥰🥰🥰🥰🥰
Nergisim09 Alyaninannesiiii Rabb’im sağlıkla kucağına almayı nasip etsin isteyen herkese içinde banada nasip etsin inşallah 😊🤲🏻❤️
ebruli2210 Alyaninannesiiii hayırlı olsun canım çok sevindimm Allah bize de nasip eder inşallah 😍🙏🏼🙏🏼🥰
yilldizyilldiz Ayy kaç gündür heyecanla takip ediyorum ben de başlığınızı.🙈 Çok sevindimm. İnşallah sağlıklı bir şekilde ilerler değeriniz ve sağlıcakla kucağınıza alırsınız bebisiniziii😍
Alyaninannesiiii yilldizyilldiz Cok ama coook teşekkür ederim benimle heycanlandiniz hiiic yalniz hissettirmediniz❤️❤️😍😍
Alyaninannesiiii Nergisim09 allah razı olsun kardeşim rabbim gonlune gore bir evlat nasip etsin sanada inşallah 🥰
Alyaninannesiiii ebruli2210 coook tesekkur ederimmm rabbim bian once kucaginizi benimkini de doldursun🥰🥰🥰
MrvBK Alyaninannesiiii Yaaaa çok güzeeel Maşallaaahhh 🌸🌸 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsiin 🙏🏻 Alırız biz de taze hamişten bir dua 🥰
Alyaninannesiiii MrvBK allahim gönlünüzde yüreğinizde ne varsa hayırlı bir sekilde gerçekleştirsin insallah guzelimm😍🥰🥰
Seyma-10 Hayırlı olsun söylemiştim size çok yeni öğrenince insan böyle stres oluyor ama güzel heycanlar
hbzkurtt Alyaninannesiiii dvelet hastanesinde gebelik testi yapıyolar mı nasıl basvurmalıyız gidip geri çevrilirsem diye korkuyorum da sağlık ocagında sonuçlar çok geç çıkıyor😔
Hasret18ayaz hbzkurtt acile gidip kaşık ağrım var çok şiddetli falan gibi şeyler uydurunca bakiyolar polikinligede gebelik şüphem var test vermek istiyorum dersen bakarlar