Melikebldz Kelebekk92 ben Bosch kullanıyorum çekiş gücü güzel ama Philipse de gücüm yetiyor dersen bence Philips al ıslak kuru daha mantıklı geliyor bana
Melikebldz Kelebekk92 ben sizin yerinizde olsam Philipsi alırdım ama boschdan da memnunum alma sebebim de ıslak kuru olması olurdu başka bir şey için almazdım ben boschdan da memnunum