Gizem111 Merhaba arkadaşlar size bi sorum olcak 32. Haftam ayın 16 sonra dolacak ama bayram olduğumu için ayın 14 ünde rapor alabilir miyim sağlıkcılar cevap verebilecek olan var mı
Acelyapova Gizem111 doktoruna bagli o adet tarihini 2 gun erken girer verir onun elinde aslinda rica et kendisine verecektir
Rabiul Gizem111 32 de çalışabilir devam edin bayram bitince çalışamaza çevirirsiniz ben 32+1 de çalışabilir aldım 33+1 de çalışamaz a çevirdim
Firdevseren Ya ben konudan bağımsız ben de şu an 32 haftafayım 25. Hafta baş geliş demişti doktorum o hafta gece döndüğünü hissettim bu hafta makat geliş dedi bu saatten sonra dönebiliyor mu acaba ya ya da dönmesi için ne yapabilirim
Zehrabaysan Gizem111 gerçekten şasırtıcı 3 gün önce de yazabilirdi ama dediki ücretin kesilir 1 gün önce farketmiyor dedi