Aleynaz06 Arkadaşlar hamileyken diş taşı temizliğinin herhangi bir sıkıntısı var mı? Yaptıranınız var mı?
myavocado Aleynaz06 ben 9-10. haftalarda yaptırdım. Hem diş doktoru hem kendi doktorum sorun olmaz demişti, benim dış etlerim biraz sıkıntılı hamilelik öncesi diş taşı temizliğini anestezi ile yaptırıyordum, ama hamilelikte tabi anestezi yapmadık.
Mesen Bence yok çünkü bunun için herhangi bir uyuşturma işlemi olmuyor zaten hissetmiyorsun bile sadece makinanın sesini duyuyorsun cızzzz diye ama kalıcılığı malesef yok en fazla 2 ay öyle oluyor sonra yenileniyor doktorlarda dış minesi inceldiği için çok tavsiye etmiyorlar.