37+6 sırtıma saplanmış bir bıçakla geziyorum sanki… ellerim ayaklarım şişliği o kadar su içmeme ve yatamam rağmen geçmiyor. Otursam oturamıyorum yatsam yatamıyorum. Ayrıca kv evindeyim eşim daha gelmedi pazar gelecek. Hani minik çocuklar anneleri gelesiye kadar usludur anne gelince bi ağlar ya.. eşim gelmesine yakın sanki böyle oldum. Gözüme batmayan şey batmaya başladı.. bi yandan miniğimin hareketleri de canımı acıtıyor artık🥲 yani hani hem bedenen hem ruhen öyle çok duygu aynı anda yaşıyorum ki… hem mutluluk heyecan hem stres… saatlerce ağlayasım var 🫠