Ozgeyuce46 Kizlarr ben 2 deneme tüp bebek için oğlum dünyaya geldi çok şükür Elhamdülillah ,ikinci 3 deneme tüp bebek yapacam nasıl yapmalı lazım iyi olacak mı düşünüyorum siz naptiniz mı..