Ftmaydmr Herkese merhaba 👋🏻 Zaman çok hızlı geçiyor doğum yapalı 15 gün oldu bile . Haftamdaydım tam olarak ve 22 mayısta kontrolüm vardı o zamana kadar gelmezse suni ile başlatılacaktı . Çok şükür ki suniye gerek kalmadan gece 1 de girmiş olduğum duştan sonra hafif bel ağrılarım başladı sürekli tuvalete gitme isteği ve en son hafif bi mide bulantısı aynı zamanda az bi kanama . Doktorum sancılarını takip et 10 dk bir gelirse düzenli bir şekilde doğum ağrımdır diye ama ben tam olarak anlayamadım o an dk tutamadım acı eşiğim yüksek olmalı ki doğum ağrısı olabileceğini düşünmedim . Gece 1 den 3 e kadar ağrılarımı anlamaya çalıştım 3 den sonra kasıklarıma doğru inmeye başladı ve artık 3 dk bir geliyordu.Artık anlamıştım doğum ağrısı olduğunu .hemen son hazırlıkları yapıp 4 de yola çıktık arabada ağrılar beni baya zorlamaya başladı . sabah 5.10 geçe hastaneye girdik nöbetçi ebe karşıları beni hemenn çatı muayenesine aldı ve 5 6 santim açıklık doğum başlamış dedi .benşm için en zoru nst de yatarak ağrıları karşılamak oldu . Sürekli kalkmak istedim .en son yine çatı muayenesine aldı ve açılma 7 8 cm hızlı ilerliyordu hiç bu kadar hızlı ilerleyeceğini düşünmemiştim artık orda kaldım ebe hazırlıklarını yaptı ve artık benim ıkınma hissim gelmişti. sürekli doktor ne zaman gelicek diye sorduğumu hatırlıyorum tam açıklıkta doktorum geldi doktor geldikten 10 dk sonra doğurdum çok şükür evet zordu ama biz kadınların yapamacağı şey yok diye düşünüyorum doğduğu an her şey bitiyor zaten doğum anında hiç sancı hissetmedim sadece biraz ayaklarım kasıldı ve kramp girdi hissettiğim tek şey ıkınma hissiydi. 5.10 geçe girdiğim hastane 6.45 de kızımı kollarıma aldım kendi ağrımla toplamda 3saat 45 dakikada doğurdum.Normal isteyen herkese Allah kolay doğum nasip etsin inşallah🙏🏻🙏🏻
YeniGelinMeselesi Ftmaydmr maşallah gözünüz aydın olsun 😌🫶🏻 İlk gebeliğiniz mi ? Doğum için bir şey yaptınız mı özellikle şu işe yaradı diyceğiniz 😌 tavsiyelerinizi bekleriiz🫶🏻
MuhammedYusuf56 Ftmaydmr Rabbim sağlıcakla büyütmenizi sağlasın maşallah Rabbim size de bebeğinizede sağlıklı ömürler nasip etsin 😍
Ksniak Ftmaydmr tebrik ederim sizi, darısı başımıza ☺️ sanırım aktiftiniz hamilelik boyunca. Ne gibi egzersizler yaptınız?
Ahrez Cok benzer dogum hikayemiz var, ben de 30 Mayista sabah 5 te gittigim hastanede 6:49 da kizimi kucagima aldim. Ikinci gebeligim oldugu icin tecrubeliydim sancimin cogunu evde cektim. Saglicaklar buyutun insallah yavrunuzu🌸🙏
Ftmaydmr YeniGelinMeselesi çok teşekkür ederim evet ilk gebeliğimdi evimiz 5 . Katta ve asansörümüz yok hamile kaldığım ilk günden beri mecburi merdiven inip çıkıyorum sanırım bunun çok etkisi var 6 aydan sonra yürüyüş yaptım evde son ay sürekli kendi kendime egzersiz yaptım ekstra hurma yedim 🙏🏻
Ftmaydmr Ksniak evet en büyük etken asansörüm olmamısı sebebi ile sürekli merdiven inip çıkmam oldu . Akşamları yürüyüş yaptım evde de kendimce çök kalk 😊son gece ilişkiden sonra hafif kanama ile ağrım geldi ve sabaha doğurdum