Selam kizlar 8 haftalık hamileyim ve uzun zamandır antidepresan kullanan biriyim 6 Şubat depreminden önce fibromiyalji için kullanıyordum deprem sonrası dozunu arttırarak devam etmek zorunda kaldım depremde kardesimi yengemi yegenlerimi kaybettim 😔 ve enkaz altından çıkarıldım çok zor bir dönemden geçtim haliyle antidepresanlarla ayakta kaldim. Şimdi ki gebeligim planlı değildi yoksa ilaç kullanırken hamile kalmayı asla düşünmezdim.. şuan doz azaltarak bıraktım ilacımı psikiyatrik yardım alarak ama iyi mi oldu kötü mü bilmiyorum sürekli ağlama nöbetleri geçiriyorum ve korkunun en yuksegini yaşıyorum iki çocuğum da var onlara verimli olamıyorum 😔 sorum şu hamileliginde antidepresan kullanan var mı? Kullanıp bebeğini sağlıklı kucağına alan var mı ? İnanin çok zor bir süreç benim için