Marsmelow ben biraz ağır geçirdim benimki tüp bebek değildi ama iğneyle tedaviydi. Bir hafta önce olmuştum şiştim falan baya detay vermiyeyim olumsuz etkilemek istemem sizi. Dostinex vermişlerdi bana da, doktorum gece yatmadan önce içebilirsin demişti bulantı için öyle yapabilirsiniz isterseniz. Benim tam düzeliyodu bu hafta tekrar şiştim aynı şeyler tekrarladı meğer gebeymişim gebelikle ohss nin etkileri artıyomuş🤷🏼♀️ dün karnımdan su çekmek durumunda kaldılar ama benimki sizinki gibi hafif değil dediğim gibi endişelenmeyin 🙏🏻 bana da doktorum enerji içeceği iç, bol bol proteinli beslen, ve yürüyüş yap dedi. Sıvı alıp bol idrar yapmanız gerek bu şekilde vücut rahatlıyormuş