Ben tam 8 haftalık gebeyim ikinci gebeliğim malesef ilki kayıpla sonuçlandı biraz hassasım sürekli acaba iyimi diye düşünüyorum stres yapıyorum hep doktora gitmek istiyorum 😔
Karnımda bir belirti hissedemiyorum yada anlamıyorum hem oksapar kullanıyorum hem progestan bütün bunların sonucunda sürekli kendimi yiyip bitiriyorum varmı beni rahatlatacak birileri 😢