Aysebkr1258 bence apranax kullanmayın o genelde cerrahi sonrası için kullanıyor çok güçlü bir Ağrı kesici ve tehlikeli
Doktorlar parolu bile çok gerekemden içme derken sizin doktorunuza anlam veremedim 🤔🤷♀️ Geberiyordum hastalıktan ağrıdan 10 gün önce parol yazdı bi doktor 3 doktora gittim 🤔 apranaxı hamilelik Öncesi çok kullanıyordum ona dahi kızdı doktorlar başka ağrı kesici iç demişlerdi