OzlEmrah Maalesef şikayet edebilmen için gerekli sebepler değil bunlar. Zamanında bende isyan bayraklarını çekmiştim,açtıgım forum altına bir sürü şaşırtıcı tepkiler aldım. Admin hanımefendi böyle bİr isyandan hesabımı kapattı ! Bu forumda küfreden,kayınvalidesini yerden yere vuran,kocasıyla yatak muhabbetini tanımadıgı insanlara açan insanlar el üstünde tutuluyor. Ben sadece yaşamsal ve kültürel farklılıklara yorup gözümü kapatıyorum artık. Alıştım. Seni de pişman edecekler bu konuyu açtıgın için. Görmemeye çalış