Ravziss Az önce yastığı dolabın üstüne koyayım derken yatağa çıkıp alt raftan ayağımla destek alacakken raf kırıldı ayağım boşluğa gelip yataktan düştüm, kanamam yok şiddetli bi ağrımda yok bişey olmuş mudur? Hastaneye gitmem lazım mı?
Babymom07 Ravziss inşallah bir şey yoktur canım genelde düşmelerde bir şey olmuyor diye bir doktordan dinlemiştim ama içinde şüphe varsa bir git gör bebeğini geçmiş olsun
Eliffyamann Ravziss daha iki gun oldu bu düşmeyle ilgili bir vaka duydum kanama yok agri yok ondada ama siz yinede kontrol ettirin bebişi
Bendiyebiri_ Ravziss ilk gebeligimde sürekli düşme sonucu erken doğum riskim vardi her ihtimale karşı hem kendin için hemde bebek için gitmelisin
Ravziss Babymom07 İnşaAllah bişey olmamıştır.😔 Yarın kontrolüm var ama farklı bişey olursa beklemeyeyim o zaman
Babymom07 Ravziss inşallah ya korkmayın stres yaptıkça bebek de hareket etmez bende öyle oluyor sadece dinlenin bugün hiçbir şey yapmayın inşallah hareketlenir bebiş çikolata falan yiyin 💕
Ravziss Babymom07 Peki öyle yapayım o zaman Allah razı olsun 🥹 bi ufak dinleneyim sağlık ocağına gideyim
Babymom07 Ravziss evet kalp atışını sağlık ocağı dinliyor ben baktırmıştım bir kere hareket hissetmiyorum diye 👍🏻
momofmychildren Ravziss haftaniz ilerde ancak düzensiz hareketler olduğu için anlamanız zor olacaktır bence doktora gidin