mceren 31. Hafta da bıraktırıcaktı ama rahim boyunu 22mm ölçümce kasılmalarımda çok olunca vazgeçti 15 ocakda çatı muayenem var bıraktırır herhalde artık çünkü progestan rahim ağzını kalınlaştırdığı için doğum zorlaşır mı bilmiyorum 2 adet myomum var kanamam çok olur diye doktor alma yanlısı değil plasentam aşağıda ama ön duvara yerleşmiş normal doğuma elverişli deyince benim kafama yattı ama çarı muaynesine göre artık karar veririz dedi 1 hafta var daha yani