Dfn511 Kızlar ikiz kızlarım için Ceylin -Eflin ismi nasıl sizce Ceylin - Melis diyodum ama Eflin daha uyumlu geldi
Mugey Ben de ikiz erkek bebeklerimi bekliyorum kendi adıma söylenişi çok benzer isimler tercih etmemeyi düşünüyorum çünkü başka insanlar illaki karıştıracaktır. O yüzden ceylin ve melis bence daha güzel. Uyumlu olsun diye uğraşmayın
Dfn511 Mminikmucizemm defne çok güzel gerçekten benim ilk kızımın adı da defne bunlarıda duru derin demiştik en başta ama çok karışır diye vazgeçtik şimdide bakalım