Babymom-2- Eminemalinnn  bizimde 13. Hafta doktor yğzde 90 erkek dedi yanılma olurmu bilemiyorum bakarmısınız
Eminemalinnn Cigdem132 benim de o haftada aynı o sekildeydi 16. Haftayı bekleyelim dediler gene de ama doktor yüzde 99 erkek dedi aynı görüntüyü bizimki de eşim kıza döner diye bekliyor daha 😅
Cigdem132 Eminemalinnn sizinkinin görüntüsü nasıldııı 😊 fotoğrafa bakınca ayağımı denk geldi diye düşündüm bi
elifftth Babymom-2- aynen 12. haftasında benimkine de erkek dedi fakat fetal dna testi yaptırmıştım kız çıktı