Dlar bak şöyle düşün yani bana doktor aynen bu şekilde anlattı
Bebeğin doğması gerektiği zaman yazılı, biz daha erken gelmesin diye elimizden geleni yapıyoruz buna rağmen gelmek isterse kendi seçimi yani doğması gerektiği zamandır dedi . O zaman geldiğinde hiç bişey onu durduramaz dedi. Benim bebeğim bi an da. Gelmek istedi doktorum hemen ciğer geliştirici yaptı ve asla korkma onun için doğru zaman bu zamanmış dedi. Yani bebiş doğmak isterse kullandığımız ilaçlar da pek etkili olmuyo herşey bebeğe göre