tugba45-t benim de toplamadan 2 gün sonra başladı karnım şiş, kabızlık ve aşırı mide bulantısı. Kabızlık için ilaç verdi doktorum o iyi geldi. Bulantıya hiç bişey fayda etmedi Dostinex kullanıyorum toplamadan beri o beni mahvetti. Dün bulantıdan dozumu içemedim bile. 1 haftaya bu etkilerin geçeceğini söyledi doktorum. İnşallah en yakın zamanda atlatırız.