Gonulpinargl Merhaba bugün kontrole gittim 7haftalık bebeği kalbi duyduk hiç bir sıkıntı yok dedi arada kasıklarda ağrı batma oluyor doktor normal dedi ama bu durumu yaşayan var mı ağrı batma gibi şikayeti olan