ercankorcak Ecrin ada mi ? 🌸 İkra mı? 🌸 İki isimde çok hoşuma gidiyor ama seçim yapamıyorum artık karar vermem lazım isimli tulum yaptiracağim 🌷
Ygmr01 ercankorcak her ada ismini gördüğümde öğrencim aklıma gelir. Eğer ada koymayı düşünüyorsanız Allah kolaylık versin🤦🏻♀️ ama ecrin çok güzel hep beğenmişimdir ecrin ismini
MomyAsli_ ercankorcak bi çocuğa iki isim koymak bence gereksiz bana da ailem öyle koymuş keşke tek olsaymış diyorum ne gerek var söylerken iki ismi aynı anda bi anne baba söylüyor yani modası geçti