Tuvalet eğitimine nasıl başladınız ? Gece ve gündüzü aynı anda mı bıraktınız, yoksa gece bir süre bezlediniz mi ? Bunun etkisi olabilir, gece çişini yapmaya alışmış olabilir. Bazıları uyuduktan sonra uyandırıyor tuvalete, mesela onlar da öyle alışıyor ve uyanmazsa altına yapıyorlar… Her iki durum da zor, umarım en kısa sürede alışır. 4 yaş erken, daha kasları gelişim aşamasında ama üzerine düşmezseniz de böyle devam eder ve size çok zor olur.
Uyumadan birkaç saat önce sıvı alımını kesip, gün içerisinde de çişini yaparken oyun oynar gibi hadi tut bakalım hadi şimdi devam et aaa tutabildin, tekrar yapabilir misin vb şekilde kas egzersizi yaptırabilirsiniz.